काठमाडौं । गुगल अहिले ठूलो तयारीमा व्यस्त छ। हालसम्म कम्पनीले सर्च सेवा निःशुल्क राखेको छ। जहाँबाट आफ्नो आम्दानीको ठूलो हिस्सा आउँछ। तर, अब कम्पनीले आफ्नो नीतिमा परिवर्तन गर्ने विचार गरिरहेको छ। कम्पनीले ‘प्रिमियम’ सुविधाहरुका लागि चार्ज गर्ने विचार गरिरहेको छ। यी ‘प्रिमियम’ सुविधाहरु जेनेरेटिभ एआईबाट आउने नतिजाहरुबाहेक केही हुने छैनन्।
केही समयअघि कम्पनीले गुगल सर्चमार्फत जेनेरेटिभ एआईको स्न्यापसट फिचर प्रयोगात्मक रुपमा लन्च गरेको थियो। यस सुविधाको मद्दतले एआईले प्रयोगकर्ताहरुलाई खोज परिणामहरुको माथि खोजिएको विषयका बारेमा देखाउँछ।
एआईले प्रयोगकर्तालाई खोजिएको विषयको सारांश देखाउँछ। तर, अब कम्पनी यसमा परिवर्तन गर्न चाहन्छ । फाइनान्सियल टाइम्सले आफ्नो रिपोर्टमा यो जानकारी दिएको हो । गुगलले यस्तो काम गरेमा कम्पनीले आफ्नो सर्च इन्जिनलाई चार्ज गर्ने यो पहिलोपटक हुनेछ।
गुगल सर्चबाट कम्पनीले धेरै आम्दानी गर्छ तर च्याटजीपीटी आएपछि कम्पनीले आफ्नो व्यवसायमा खतरा बढेको छ । यो प्लेटफर्म सुरु भएको करिब डेढ वर्ष भइसकेको छ र अब कम्पनीले आफ्नो व्यापारिक मोडेलमा ठूलो परिवर्तन गर्ने विचार गरिरहेको छ । यसले कम्पनीले एआईलाई लिएर कुन दिशामा सोचिरहेको छ भन्ने देखाउँछ।
गुगलले अप्सनहरु खोजिरहेको छ। जसद्वारा एआई सुविधाहरु प्रिमियम सदस्यताहरुसँग बन्डल गर्न सकिन्छ। कम्पनीले पहिले नै जी–मेल र डक्सका साथ जेमिनी एआई सहायकको सुविधा प्रदान गर्दैछ।
रिपोर्टका अनुसार इन्जिनियरहरुले यो प्रविधिमा काम गरिरहेका छन् तर कम्पनीका कार्यकारीहरुले यसबारे अन्तिम निर्णय गरेका छैनन्। तर, कम्पनीको परम्परागत सर्च इन्जिन पहिले जस्तै निःशुल्क रहनेछ । कम्पनीले ग्राहकलाई विज्ञापन देखाउन पनि विचार गरिरहेको छ। ध्यान राख्नुहोस् कि यो पहिलोपटक हो कि कम्पनीले आफ्नो सेवा सशुल्क गर्ने विचार गरिरहेको छ।
गुगलले गत वर्ष सर्च र सर्चसँग सम्बन्धित विज्ञापनहरुको मद्दतबाट १७५ अर्ब डलर कमाएको थियो। यो आँकडा कम्पनीको कुल आम्दानीको आधाभन्दा बढी हो । यही कारणले कम्पनीले आफ्नो सर्चबाट कमाएको पैसा बचत गर्ने विचार गरिरहेको छ। च्याटजीपीटी सुरु भएदेखि यो प्लेटफर्म गुगलका लागि चुनौती बनेको छ। किनभने च्याटजीपीटीले धेरै प्रश्नहरुको सही र छिटो जवाफ दिन्छ। यस्तो अवस्थामा मानिसहरुले गुगलमा खोजी गर्न बन्द गर्न सक्छन्, जुन कम्पनीको सबैभन्दा ठूलो डर हो। गुगलले गत वर्ष मे महिनामा एआईबाट चल्ने सर्च इन्जिनमा काम सुरु गरेको थियो। यद्यपि, ब्रान्डले मुख्य सर्च इन्जिनमा यो प्रयोगात्मक सुविधा थप्न चाहँदैन।
गुगलले त्यस्ता सर्च परिणामहरु प्रदान गर्न धेरै स्रोतहरु खर्च गर्नेछ। परम्परागत विधिहरुको तुलनामा जेनेरेटिभ एआई प्रतिक्रियालाई गुगलबाट थप कम्प्युटर स्रोतहरु आवश्यक पर्दछ। यही कारणले गर्दा कम्पनीले छनोट भएका प्रयोगकर्ताहरुलाई मात्र यो अफर प्रदान गर्न चाहन्छ। कम्पनीले गुगल वानका सदस्यहरुलाई यो अफर प्रदान गर्न सक्छ।